Наші послуги СЕА ПДВ
В господарській діяльності платників ПДВ надання своїм клієнтам своєчасно зареєстрованих податкових накладних – один з найбільших викликів системи електронного адміністрування податку на додану вартість. Нововведення останніх років призвели до появи безлічі неіснуючих раніше проблем – необхідність «збору» податкових накладних з податкового кредиту для реєстрації зобов'язань, необхідність врахування складних і не зрозумілих підприємцю формул розрахунку реєстраційного ліміту, необхідність поповнення спеціального рахунку з ПДВ через відсутність реєстрації податкових накладних постачальниками або реєстрації ними накладних в останню мить. Однак перелічені вище завдання – порівняно прості, потребують лише певних дій від працівників підприємства чи додаткових коштів. Насправді, на практиці найбільш складними завданнями для платників ПДВ виявилися завдання з реєстрації податкових накладних, реєстрація яких зупинена, подання таблиць даних платників податків та виключення свого товариства із реєстра ризикових платників податків. Зазвичай, основні проблеми, з якими стикається платник податків при вирішенні таких завдань, є повна відсутність розуміння причин їх появи і, як наслідок, неможливість виключення таких причин, та відсутність у більшості невеликих платників податків відповідних кадрових ресурсів, що мають суттєвий досвід у з реєстрації податкових накладних, реєстрація яких зупинена, поданні таблиць даних платників податків та виключенні товариства із реєстра ризикових платників податків. Справа в тому, що насправді штатні бухгалтерії не мають досвіду складання письмових пояснень, бо їх основна робота зазвичай полягає у дещо інших діях. У цею ж годину, юристи, які мають досвід у складанні процесуальних документів (судових і позасудових) не мають належного рівня знань правил оподаткування господарської діяльності та досвіду роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням, який є необхідним для розуміння вимог до пакету документів, необхідних для вирішення зазначених вище завдань.
Спеціалісти нашої компанії мають достатній рівень знань та великий досвід у всіх напрямках реєстрації податкових накладних, реєстрація яких зупинена, подання таблиць даних платників податків та виключення свого товариства із реєстра ризикових платників податків. Ми знаємо, які документи слід використати для доказування реальності операції та реальності діяльності підприємства, як скласти пояснення та у якому форматі мають бути такі документи для подання їх до органів ДПС з метою досягнення визначених вище цілей.
Наші працівники мають досвід успішного надання до органів ДПС таблиць даних платників податків, які в подальшому забезпечують уникнення зупинок реєстрації відповідних податкових накладних наших клієнтів. Також при спробах реєстрації «зупинених» податкових накладних наших клієнтів нами використовується надання таких таблиць з метою виключення наслідків неможливості повторного подання повідомлення для реєстрації податкової накладної.
Лише після того, як наші спеціалісти впевняться у достатності та вірності пакету документів для реєстрації «зупиненої» податкової накладної шляхом отримання позитивного результату у вигляді врахування таблиці даних платника податків, наші спеціалісти використовують єдину спробу подання повідомлення та копій документів для реєстрації зупиненої податкової накладної.
Нашим спеціалістам відомо, що для отримання інформації про причини включення платника податків до реєстру ризикових платників податків, слід використовувати запит про надання публічної інформації. Отримавши інформацію про причини включення нашого клієнта до реєстру ризикових платників податків, ми робимо спробу виключення клієнта із такого реєстра шляхом подання відповідного повідомлення до органів ДПС, яке має містити копії документів та інформацію про всі операції клієнта за три місяці, що передують дню подання такого повідомлення, та у разі отримання негативного результату – знову запитуємо інформацію про мотиви комісії не виключення клієнта з реєстру ризикових, переоцінюємо ситуацію, робимо висновки про вірогідність позитивного результату у наступній спробі і приймаємо рішення щодо необхідності врегулювання спору у судовому порядку.
При цьому, на всіх етапах наших дій, ми намагаємося врегулювати ситуацію та досягти позитивних результатів саме у досудовому порядку, на рівні комісії регіонального рівня. У більшості випадків причини, які унеможливлювали б таке врегулювання, відсутні, тому такий підхід суттєво зменшує витрати часу та коштів на вирішення проблеми.
Вартість наших послуг розраховується виходячи із витрат часу на вирішення поставленого завдання у розмірі 800 гривень на годину або, на бажання клієнта, може бути встановлена у фіксованій сумі за позитивним результатом.
В особистих зустрічах при вирішенні зазначених завдань потреби немає, тому працюємо ми з клієнтами з усієї країни. За потреби – надамо контактних осіб для отримання рекомендацій.
В будь-якому разі, якщо у вас є описані вище проблеми – телефонуйте нам, консультація до 20 хвилин безкоштовна, відповідальний партнер - Валерія – 0974216090, vkolchanova6090@gmail.com
- Правовий режим майна, набутого фізичною особою-підприємцем під час шлюбу – спільна сумісна власність чи приватна власність?Діючим законодавством України не передбачено чітких правил, які застосовуються щодо встановлення правового режиму бізнес-активів одного із подружжя, а саме майна фізичної особи - підприємця (далі за текстом - СПД) набутого під час шлюбу.Повна версія статті
- Реалізація права особистої власності пріватної одним із подружжя щодо майна придбаного під час шлюбу.Сам по собі факт придбання майна в період шлюбу не є безумовною підставою для віднесення такого майна до об'єктів права спільної сумісної власності Статус спільної сумісної власності визначається такими чинниками, як годину набуття майна та кошти, за які таке майно було набуте (джерело набуття).Повна версія статті